Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Jenni - 7 mars 2012 18:27

Veckan har gått väldigt fort, redan onsdag ju.. 


Alien sparkar och har sig hela tiden nu, dock har jag börjat känna att när jag kollar på big brother så slutar h?n, Magen växer inte så fort som alla tror, så börjar bli jätte trött på allt och alla som säger att jag måste ta mag bilder, visst jag är i vecka 21 men eftersom jag hade mage innan syns det inte lika lätt som på en smal brud.. jaja, mår inte så särskillt dåligt än som alla säger man ska, har inte fått någon besatthet på mat heller än, kommer väl sen. Snart upp till mamma och jobba lite, får se hur det går med magen, för det är det enda som göra att jag blir påmind om att jag är gravid.. så är det att typ städa/stå mycket.. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva om det.. 


Blir så trött!! Jag orkar snart inte bry mig längre, få höra samma sak av alla! Det är mitt liv, jag lever det som jag vill, och klart jag tänker på mitt blivande barn men HALLÅ!!! att inte få gå ut på krogen (utan att dricka) bara för att jag är gravid är det löjligate jag hört! Jag gör vad jag vill så länge det inte skadar barnet!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards