Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Jenni - 2 oktober 2012 17:20

Får väl se hur det blir med mobilt inlägg.

Fick idag reda på att min farbror blivit utslängd från huset! Äntligen säger jag bara!! Så nu snart kan allt gå tillbaka och bli som vanligt..

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem, saknar han massa.. Har nu kommit på vad jag och älsklingen glömde köpa när vi var och handla, wokgrönsaker!! Sp det blir och köpa det nästa gång vi är iväg och handlar sen ska vi även börja med att handla lite mer rotfrukter så vi kan göra purer till tösen, tänker Inte handla massa burkmat till henne, vill veta vad jag stoppar i henne!

Blir snart en runda till till Ullared:) hoppas att det finns mer där uppe då. Vet iaf att där är lite vi ska ha som vi inte tog nu:) får se om vi åker själva eller gör som nu samlar ett gäng..
Nej nu blir det lägga sig ordentligt och se om jag oxå kan vila lite:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards